• Müşterilerimiz ve çalışanlarımız arasında doğru, açık ve zamanında bilgi akışı sağlıyoruz. • Müşteri memnuniyeti için sürekli öğreniyor, edindiğimiz bilgileri hayata geçiriyor ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyoruz. • Müşteri taleplerini doğru analiz ederek, bu taleplere en uygun çözümleri sunmak için çalışıyoruz. • Tüm çalışanlarımızın müşteri odaklı bir bakış açısına sahip olması için gerekli eğitimleri sağlıyoruz. • Şikâyet, talep ve önerileri titizlikle kayıt altına alarak, düzenli olarak takip ediyor ve sonuçlandırıyoruz. • Lojistik yazılım ve servislerimizi sürekli en güncel teknolojilerle iyileştiriyoruz. YPSILION ailesi olarak, bu ilkeler doğrultusunda teknolojiye, eğitime ve insana yatırım yaparak müşterilerimizin çözüm ortağı olmayı taahhüt ediyoruz.